15:53

Рабів до раю не пускають
В России около 100 человек задержаны за акции в поддержку Навального.
Люди, конечно, герои. Выйти под стопроцентный арест - на это нужно много мужества. И протест вполне себе дисидентский, ненасильственный и тоже сродни подвигу.
Жаль что бессмысленный. Но хоть такой.

Комментарии
04.06.2023 в 16:11

Кошка мечтала о крыльях; ей хотелось попробовать летучих мышей
В жизни всегда есть место подвигу. Главное — держаться от этого места подальше.(С)
04.06.2023 в 16:12

Сотня долбоёбов на страну в 150.000.000 человек. Силища!
Именно столько отбросов и есть.
04.06.2023 в 18:22

Verbyganger, а ты так не сможешь никогда. Ты прогнулся под того кого считаешь сильным . Такое ничтожество . чисто жалкое ничтожество . ничего сдохнешь как и все лизоблюды .
04.06.2023 в 19:12

Рабів до раю не пускають
listik22, не спорю со старым маразматиком, он опять таблетки не выпил.
04.06.2023 в 21:12

життя - це те, на що звертаєш увагу
**Kirill, високий сенс безглуздих страждань - хіба не про це вся російська література, вся російська духовність? от вони тепер мають цілком законне право страждати. а їх мають всі підтримувати, співчувати тощо. головне при цьому - нічого не робити ДІЄВОГО для зміни режиму. тоді такі акції ще довго можна буде влаштовувати :nope:
04.06.2023 в 21:20

Рабів до раю не пускають
Каймирэ, Я проти засудження тих, хто боровся проти Путіна словами, "що ви неправильно боролися". Так, програли. Так, не вийшло. Так, ці люди виходили сьогодні не для того, щоб режим змінювати, а щоб просто сказати "Особисто я не з ними". І морально це набагато страшніше ніж виходити, знаючи, що вирішимо може впасти.
04.06.2023 в 21:24

Рабів до раю не пускають
Каймирэ, І річ не в російській культурі. На жаль, революції влаштовувати у школах не вчать. Так, російська опозиція програла. Так, російська ліберальна опозиція виявилася нездатною нічого зробити. Так, ставка, що ми покажемо людям інформацію про те, що реально відбуваються і вони до нас приєднуватися - не зіграла. А ресурсу та підтримки на силові акції – у нас ніколи не було. Якби нас танками тиснули на будь-якому мітингу – пів країни б щасливі були.
04.06.2023 в 21:50

життя - це те, на що звертаєш увагу
Диви, є послідовність: намір - дія - результат. Ти оцінюєш навіть не дію - намір. І кажеш, що наміри, наміри ж були чудові! Це так не працює. Призначення людини "хорошою" лише на підставі намірів - погана практика. Коли комунізм будували - наміри були чудові. "Добрими намірами вимощена дорога до пекла". По намірам доцільно оцінювати злочин: так, якщо людина хотіла вбити іншу людину, але щось завадило і не вдалося - то тут є поле для оцінки. А хороші дії оцінюються по результатам. Який РЕЗУЛЬТАТ у поточної акції? який у неї МОЖЛИВИЙ ТЕОРЕТИЧНИЙ результат? Поки що я бачу результат - всі подивились що і цей раз нічого не вийшло, і ще раз переконались, що у цій країні неможливо ні на що вплинути. Ще одне підтвердження для вихованої безпорадності. Тобто, акція наробила більше шкоди, аніж принесла користі (якої?) "Хотіли як краще, а вийшло як завжди." :nope: Причому щоб це зрозуміти не треба було ПРОВОДИТИ акцію. То для чого її провели? Бо "що тут думати, тут стрибати треба?" Я не можу таке поважати :nope:
04.06.2023 в 21:52

Кошка мечтала о крыльях; ей хотелось попробовать летучих мышей
а ты так не сможешь никогда. Ты прогнулся под того кого считаешь сильным .

Типичное холопское мышление - или прогибаться, или бунтовать; а третьего по умолчанию не дано.
05.06.2023 в 05:35

душная гомофобная троллолита
И нашим и вашим:

05.06.2023 в 06:02

listik22, ничего сдохнешь как и все лизоблюды

Вот досада, я два часа плакал.
Куда уж мне до либеральных кпопкодавов "за вашу и нашу", которые будут жить вечно и пить шампань-клико на ядерном пепелище далёкого будущего.
Или вас сразу будут в рай живьём брать.


05.06.2023 в 06:05

Ab61rvalg, или бунтовать

Они и бунтуют-то напоказ, в расчёте на донаты или на место чистильщика унитазов в раю.
А по-настоящему бунтовать - "Не хватит у них на то мышиной натуры их!" (с)


05.06.2023 в 06:50

Каймирэ, навіщо ви так говорите? Вони борються як вміють
так, я також вважаю, що це неправильний шлях, але а) по іншому вони не вміють б)це їх право 
яка вам до цього справа? Україна точно не розраховує на підтримку россіян, нам по-суті, наплювати, дієвий їх протест чи ні, посадять їх за грати чи ні. Навальністи нам не союзники, але і  зловтішатися з цих людей, на мою суб'єктивну думку, не варто.
05.06.2023 в 07:00

Рабів до раю не пускають
Каймирэ, Як ситий голодного не розуміє, так і вам, у нормальній демократичній країні не зрозуміти що таке тоталітаризм та фашизм. Вихід на будь-яку акцію "Я не з ними" - потрібен насамперед тим, хто виходить, щоб просто себе хоч на 30 секунд відчути людиною. Але, людям із нормальної країни – це не зрозуміти. Як і вам не зрозуміти що таке абсолютне беззаконня, і те, що якщо ти виходиш - тебе ненавидять все, і своє ж населення, і своя ж влада.
05.06.2023 в 07:05

Рабів до раю не пускають
mega_sweden, Справа в іншому. Німців, Навальний та інші не змогли достукатися до народу і пояснити, що на унітаз можна і заробити. Не обов'язково війну для цього розпочинати. Наш протест ніколи не підтримувало хоча б 10 відсотків населення. Завдання було споконвічно "народницьке" показати людям, що є альтернатива і є люди, готові за цю альтернативу боротися. Але млинець, ніхто з критиків російських лібералів не розуміє, що якби влада вирішила нас розстріляти - пів країни добровільно в кати записалися б. Ну і які силові акції та силова боротьба в такій ситуації щось? Саме завдання в іншому стояло, але, так, не впоралося. Народ гівно і раби.
05.06.2023 в 07:42

**Kirill, я не знаю, кого ти маєш на увазі під "критиками лібералів", россіян чи українців. Якщо українців, то ми просто розуміємо, що ліберал такий самий імперець, як і зетник, відмінність лише у тому, що ліберал не буде бігати з кувалдою. І то не факт)))
Мені здається, що не змогли достукатися такі люди як Нємцов чи Новодворська через величезну прірву між європейською частиною россіі і різними народами. Ти знав, до речі, що буряти чи хто вони там, сплять на підлозі? Реальний випадок з Бучі, повиганялм людей з будинку, і одразу повиносили ліжка, на запитання господарів  "навіщо", кажуть, що воеи сплять на підлозі.. Як такому неоднорідному суспілству можна донести якісь нормальні прогрессивні ідеї?  Мені ще здається, що окрім побєдобєсія росія так вчепилась в ідею братерства слов'ян, бо комплексують через різноманіття народностей. Кляті англо-сакси ж білі

зараз вже виходити на протести - це самогубство, звичайно) тепер вже треба донати легіону і рдк)


і до речі, росіяни, навіть при сировинному типу економіки вже 10 разів на унітази і газогони заробили, війна це ппц яке недешеве задоволення, враховуючи к-сть випущених ракет, шахідів, комплектуючі зараз же в обхід санкціям купують напевно по супер-завищенним цінам.


05.06.2023 в 07:55

Рабів до раю не пускають
mega_sweden, Ліберал не одно імперець. Так, багато хто погані речі говорив. Але й залишилися люди, хто (з ліберальної тусовки) та активно проти війни виступає. Я агресивно реагую на оповідання що ми неправильно протестували. З боку видніше звичайно. Хоча це вже справа минула, що в нас настільки тупе населення і абсолютна відсутність емпатії та бажання жити по-людськи - навіть ми не очікували. Так що так, все дарма було.
05.06.2023 в 09:03

життя - це те, на що звертаєш увагу
**Kirill, так я про це і писала ж! про страждання (один я в білому пальто серед лайна, ага) просто ти чомусь вважаєш, що це добре, а я вважаю, що це дурість у будь-якому випадку. на росії вийти на демонстрацію було б доцільно до 24 лютого 2022. ну ще пару місяців після. далі продовжувати - це "що тут думати, тут стрибати треба". принаймні на росії ще є варіант виїхати. якщо такого варіанту нема - то або жити нижче плінтуса, щоб хоч вижити, або, якщо завдання вижити з різних причин не стоїть - робити щось інше. от хоч до легіону чи рдк приєднатися. а ті, хто продовжує виходити на демонстрації та сідати - люди може і хороші, але не дуже розумні (або в обставинах, коли мозок не працює). можу їм поспівчувати, що мозок не працює :nope: а поважати буду, коли робитимуть щось більш розумне :nope:

mega_sweden, та хз. може хочу показати, як це виглядає зі сторони )))
05.06.2023 в 09:09

Рабів до раю не пускають
Каймирэ, розумні – не розумні. Не суди зі своєї дзвіниці. Що таке тоталітаризм, саме для простої людини – можна зрозуміти лише зсередини. Є добрий термін, "В'язень Совісті". Коли ти знаєш, що тебе посадять, коли ти знаєш, що ефекту буде нуль. Але виходиш. Навіщо? По-перше, собі, щоб сказати - я не з ними. По-друге для тих хто теж "не з ними", щоб їм було легше, що вони не одні. Але зрозуміти це все на емоційному рівні можна лише поживши у тоталітаризмі. І до "розуму" це відношення не має взагалі.
05.06.2023 в 09:14

життя - це те, на що звертаєш увагу
**Kirill, зрозуміти це все на емоційному рівні можна лише поживши у тоталітаризмі
вивчена безпорадність, я про це писала вище.
все, далі мовчу.
05.06.2023 в 09:26

Рабів до раю не пускають
Каймирэ, причому тут вивчена безпорадність? На жаль, ми не змогли пояснити "глибинному народу" хоч щось і показати, що ми їм не вороги. На жаль, народ масово не прийняв жодної ліберальної ідеї і радісно готовий був мочити всіх нас увесь час. Тому й силовий процес був неможливий із самого початку, просто дало б привід радості всім, кому Сталін потрібен. Ліберали не мали можливості на силовий протест. Загалом і ніяк. Ставка була на поширення інформації, що відбувається і що є і спроби пояснити "народу", що так жити не можна. На жаль, виявилося, що їм таке життя потрібне.

Можна подумати, що ліберальна опозиція була численною. Це теж не так, максимум на всю країну в 140 мільйонів - 100 тисяч підтримуючих. А готових щось довго робити – і того менше. А от тих, хто радісно чекав, поки нас танками тиснути почнуть - у десятки разів більше. І в таких умовах – що ми могли зробити?
05.06.2023 в 09:29

життя - це те, на що звертаєш увагу
нє, ще останнє. лібералам щоб щось зробити - в першу чергу треба вийти з тоталітаризму в голові (перефразую класичне: "можна вивезти ліберала з тоталітаризму, не можна вивезти тоталітаризм із ліберала"). без цього вони і не будуть ефективні. може якби ліберали розуміли, чому такий "протест" зараз - це насправді погано, то вони б так не провалилися. просто допусти на хвильку, що це погано :hmm:
05.06.2023 в 09:38

Рабів до раю не пускають
Каймирэ, Це не протест. Це вихід кожної особи проти всього поганого зараз. Просто для себе, щоб не збожеволіти. Але знову ж таки, протест проти влади неможливий, поки більшість пофіг на те, що відбувається. А це саме так.

Але поради людей із нормальних країн як треба протестувати - нагадують знамениту фразу "Якщо у них немає хліба - нехай їдять тістечка".
05.06.2023 в 09:44

Рабів до раю не пускають
Каймирэ, У лібералів нічого не вийде. На жаль. Ліберальні ідеї тримаються на фундаменті з того, що кожна людина є особистістю. І він має емпатія, почуття власної гідності, і готовність відстоювати свої права. На жаль, як показав цей рік – більшість населення Росії – хворі виродки. Їм не потрібні права, у них немає емпатії та інше. Тож вистачить гівном поливати той мізерний відсоток, хто хоч якось схожий на людину.
05.06.2023 в 10:44

a woman of too many faces
Задержание за незаконную акцию приравнять к аресту. Ну такое. А долбоебам денежку пообещали, но кинут как обычно.
05.06.2023 в 11:02

Рабів до раю не пускають
Каймирэ, ось тобі приклад ставлення росіян до опозиції. Якщо вийшли то лише за гроші. і на цьому ми програли.
05.06.2023 в 11:24

життя - це те, на що звертаєш увагу
**Kirill, ти точно хочеш продовжувати? бо на мій погляд треба принаймні зробити паузу на пару днів.
05.06.2023 в 11:27

Рабів до раю не пускають
Каймирэ, Не знаю. я в цілому все сказав що хотів)
05.06.2023 в 12:39

життя - це те, на що звертаєш увагу
**Kirill, я в цілому все сказав що хотів)
вибачай, продовжити без сарказму в твою сторону я вже не зможу :laugh:
(підказка: дискусія ведеться НЕ тільки для того, щоб щось сказати. там серед цілей мінімум ще має бути: почути іншу сторону і впевнитися, що інша сторона почула тебе :nope: )
05.06.2023 в 13:15

Рабів до раю не пускають
Каймирэ, Я розумію, що ти мені хочеш сказати. І навіть більше – я багато в чому з тобою всередині згоден, хоч і не зізнаюся.